03.09.2017

Огляд покришки Mitas (Rubena) Phoenix Racing Pro

Пересідаючи з 25мм на 23мм, мої початкові побоювання були стандартними: або великий тиск (читай: жорстко), або проколи (читай: «укуси»). Ні перше, не друге, на щастя, не справдилося.

І так. На даному комплекті Mitas (Rubena) Racing Pro, Folding 23mm, мені вдалося проїхати трохи більше 1100 км не ідеальними дорогами Києва та області. Загальні враження від гуми – впевнено позитивні. Викладу свої відчуття тезно, але розгорнуто.

  • Good - Накатиста, з м'яким ходом, чудово тримає на мокрому
  • Bad - Дуже сильно змінює поведінку навіть при невеликій зміні тиску
  • Verdict - Гарна, легка гума з відмінними характеристиками, але віддати перевагу версії ширше.

Вибрати гуму у нашому магазині можна перейшовши за посиланням - Каталог Гуми

Для повноти картини, одразу опишу вхідні умови завдання: тестовий велосипед - Cannondale Caad 10, вага їздця 64 кг.

М'яка. Навіть при високому тиску, 23мм Racing Pro комфортніше, ніж майже 800км 25мм кордові Continental, і трохи більше 100км так само кордові Schwalbe.

Mitas відмінно з'їдають дорожню дрібницю, зважаючи на все – через м'який кейсінг, про який мова ще піде.

Накатиста. Швидкість гума набирає дуже охоче, опір коченню, по суб'єктивних відчуттів. на належному рівні, «що прагне до нуля».

Добре тримає на мокрому. Незважаючи на відсутність будь-яких - або натяків на протектор або водовідведення (профіль повністю сликовий), Racing Pro відмінно себе поводили як на вологих шматках асфальту, так і в повноцінну червневу зливу зі стоячою на асфальті водою. Втратити зчеплення навіть спеціально вдалося не з першого разу.

Rubena testRubena testСтійка до проколів. За 1000 з невеликим кілометрів, проколотися мені вдалося лише двічі. Вперше, правда, мені так і не вдалося виявити причину чи місце проколу, але другий – . судячи з перерізу на покришці - класична дрібна олючка (у гумі не застрягла). З метою повноцінності тіста, я завжди возив із собою дві камери + ремкомплект і гуму не шкодував: їхав по битому склу на узбіччі, їздив хвойними стежками, сміливо ловив ями і взагалі – . не парився. Спеціально пробитися не вдалося. За моєї скромної ваги, навіть на дуже низькому для такої ширини покришки тиску близько 6 атм, мені так і не вдалося «укусити» камеру або підвернути покришку. Також не виникло проблем з не асфальтованим покриттям. Навіть після великої ділянки дрібного гравію, на гумі не вдалося виявити ні порізів, ні надривів, ні будь-яких інших дрібних ран.

Rubena test

Далі йтиметься про групу «не сподобалося», в одному великому бзаці. Головне моє нарікання – це зчеплення на сухому асфальті. І тут мова піде не про компаунд гуми, а про її поведінку за різного тиску. Пересідаючи з 25мм на 23мм, я цілком очікував, що тиск доведеться тримати близьку позначку max навіть при моєму «гірному» ваги. Racing Pro дуже чутлива до зміни тиску. Поясню. Верхня точка – 7.2 тм, зарекомендувала себе як «хороше зчеплення, низький комфорт». Скинувши тиск до 7 атм, комфорт, очікувано, покращився, але дрібні нерівності все ще відчувалися здорово. кидаємо тиск ще – ось тут і почалися всі нарікання. На позначці 6.7 атм (заднє колесо) хід максимально плавний, м'який, з гарним зчепленням, АЛЕ. При наборі швидкості вище 40 км/год, дупа починає «гуляти» - з'являється відчуття слизькості, ніби ось - ось колесо піде юзом, навіть на прямий. Скидання тиску до 6.5 атм це відчуття посилює. озираємося до 7 атм рівно – зникає майже повністю. Так, всі ці значення «танцюють» дуже близько до сучасних загальноприйнятих 100 psi для шосейних велосипедів, але навіть найменша різниця дуже сильно впливає на поведінку велосипеда. Мені здається, це побічний ефект плавності ходу через м'які боковини. Що примітно, на абсолютно мокрій дорозі, зі стоячою водою, де тиск навмисно скидав вісь навіть нижче 6.5 атм, такий ефект не відчуваєш. Also, фактична вага кожної покришки окремо не відповідала заявленому. Підсумок. Mitas (Rubena) Phoenix Racing Pro, Folding 23mm показала себе як дуже осудна, надійна гума з гарною керованістю, стійкістю до проколів і юзу, і непоганим зовнішнім виглядом, що для шосейного велосипедиста теж важливо. Мабуть, єдина проблема – чутливість до зміни тиску, з-за м'яких боковин. Цей нюанс, на мою думку, матиме менший ефект у ширшому варіанті покришки – сучасному про - стандарту 25 мм.

Ми в мережі