03.03.2017

Хардтейл або двопідвіс для рівнинної місцевості

У цій статті ми хочемо розповісти вам який велосипед підібрати собі для крос кантрі, двопідвіс або хардтейл.

Хардтейл або двопідвіс

Принципова різниця між двопідвісом чи хардтейлом – це насамперед ціна. Не секрет, що хороший двопідвіс починається приблизно від 45 000 - 50 000 грн.

За таку ціну, можна купити професійний велосипед з одним амортизатором на передній вилці.

У чому переваги та недоліки однієї моделі перед іншою.

Велика вартість двопідвісу обумовлена ??такою деталлю, як другий амортизатор, його цінник сам по собі вже досить високий, причому для багатьох велосипедистів вартість заднього амортизатора буде превалювати над вартістю переднього амортизатора.

Хардтейл або двопідвіс

Задній амортизатор більше відпрацьовує нерівності дороги, і за це цінуватиметься велосипедистами які катають у стилі "Екстрім". Що стосується хардтейла, то за ту ж ціну ви отримаєте гарний велосипед з наважкою наближеною до топового рівня. Хардтейл не має заднього амортизатора, тому вам не доведеться його обслуговувати і ви не переплачуватимете за додаткові комплектуючі.

Хардтейл або двопідвіс

Конструкція двопідвісу, вона в принципі сама по собі досить складна, перед тим як вийти на споживчий ринок, вона ретельно тестується PRO-райдерами, розробляється власними інженерами в конструкторських бюро, зокрема це відбувається у таких брендів як Cube, Trek, Giant.

І якщо система двопідвісу добре себе показала у гонках, і зарекомендувала себе як надійна у складних трасах - вона впроваджується у серійне виробництво велосипедів.

Зрештою, простий вело аматор, за більш-менш помірну ціну, з погляду професійних байків, може собі дозволити систему яку гідно оцінили професіонали велоспорту.

Хардтейл або двопідвіс

Загалом це найголовніший момент у порівнянні, і маю одну й ту саму суму на руках, Ви можете отримати або заряджений хардтейл, або  двохпідвіс, але простіше. Але крім цього в двопідвіс Вам доведеться протягом декількох сезонів вкладати якісь гроші, щоб підняти його рівень, і щоб він міг відповідати вашим вимогам.

Так що ж краще для перетину?

Якщо ви катаєте на відносно рівній пересіченій місцевості, десь під Києвом, то можна сказати однозначно, що двопідвіс вам не сподобається, тому що у нього немає такої динаміки, яку дає хардтейл. Саме хардтейл, за рахунок того, що він значно легший, і відповідно він значно швидший і динамічніший. Ви кілька разів натиснули на педалі, як він уже швидко і динамічно розігнався, до того ж він більш чуйний і краще входить у повороти.

Хардтейл або двопідвіс

Тому для катання на рівних стежках, найкраще взяти собі хороший хардтейл, і може бути вдосконалити його, якщо вас щось не влаштовує. Наприклад замінити вилку або поміняти систему трансмісії або перемикачів. Це коштуватиме невеликі грошові вливання.

Хардтейл або двопідвіс

У тому випадку якщо ви наважилися покататися на двопідвісі на яких-небудь класних трасах для крос-кантрійних гонок, наприклад синю червону, або може бути навіть чорну, і ви відважний гонщик, то ви відчуєте всю міць і амортизацію від катання, качки і стрибків.

Варто відзначити переваги вилки. У двопідвісів хід вилки від 120mm проти 100mm у хардтейла.

Виходить що коли ми їдемо по похилій площині, кермо за рахунок високої вилки - трохи піднімається, і відповідно переносити вагу назад - простіше. При цьому, ми не завалюємося вперед. Тобто схили в тому числі дуже nbsp; круті, долаються простіше ніж на хардтейлі. Це вагома перевага!

Хардтейл або двопідвіс

Підбиваючи підсумки порівняння цих двох типів велосипедів, можна з упевненістю сказати, що для звичайного спокійного і помірного катання ваш вибір Хардтейл, якщо ви любитель підняти адреналін у крові, спускаючись або піднімаючись по вибоїнах і схилах, то пересідайте на двопідвіс.

Ви можете Купити двопідвіс у магазині Круті 

Ми в мережі