Сідло Ergon Sr Allroad Core Comp Men - розмір M/L Black/Grey

Кур'єром по Києву Доставимо сьогодні Безкоштовно от 2500 грн
Новою поштою Відправимо сьогодні Безкоштовно от 2500 грн
Під час отримання товару, Оплата карткою у магазині, Карткою онлайн, Apple Pay, Google Pay, Безготівковий для фіз та юридичних осіб, Visa, Mastercard
Гарантія надається на строк від 14 днів до 5 років, залежно від товару. Обмін/повернення товару впродовж 14 днів.
Артикул: 440 630 01
Наявність: В наявності
від 541грн\міс
від 541грн\міс

Артикул: 440 630 01 id:(88773)
Сідло Ergon SR Allroad Core Comp Men
Ця унікальна модель встановлює новий стандарт для шосейного велоспорту на будь-якій поверхні завдяки технології Core. Їзда ґрунтовою дорогою або гравієм через ліс без будь-яких проблем - саме так виглядає сучасний шосейний велоспорт. Завдяки SR Allroad Core, компанія Ergon створює можливість отримувати суперкомфортне та водночас спортивне максимальне задоволення від водіння у будь-якому місці.
Геніальний принцип роботи
Ергономічний сердечник сідла
Конструкція Ergon CORE HD® (з інноваційним матеріалом BASF Infinergy®) поглинає дорожні удари і значно знижує тиск на сідло. Ергономічний сердечник між корпусом сідла і піною сидіння забезпечує спортивне та міцне, але при цьому комфортне відчуття їзди на шосейному велосипеді.
Інноваційний матеріал Infinergy®
Матеріал Infinergy® від BASF встановлює нові стандарти в області гасіння ударів і вібрацій на шосейних велосипедах. Як тільки тиск на сідло послаблюється, Ergon CORE HD®, що складається з тисяч частинок піни, миттєво повертається до своєї початкової форми - навіть при тривалих навантаженнях! Ведучі виробники бігового взуття також з великим успіхом використовують цю піну E-TPU по всьому світу.
Ідеальна форма
Ця унікальна конструкція сідла для шосейних велосипедів пропонує абсолютно нові відчуття від їзди: сенсаційно комфортні та спортивні навіть поза дорогами.
Повна амортизація
Ергономічний сердечник ефективно фільтрує вібрації і удари об землю навіть при їзді на всій поверхні сидіння.
Ортопедична піна AirCell-Foam
Набивка SR Allroad Core Men виконана з ортопедичної піни AirCell. Вона особливо ергономічна для їзди на шосейному велосипеді, але при цьому залишається надзвичайно міцною. Тиск на кісткові структури розподіляється набагато краще завдяки збільшенню сили відскоку, що сприяє розсіюванню вібрацій.
Мінімізація дискомфорту в сідлі
При їзді на велосипеді велика частина ваги тіла припадає на невелику поверхню сідла. Якщо вага не розподіляється рівномірно на кісткові структури, то надмірний тиск розподіляється на чутливі ділянки м'яких тканин. Рельєфний канал допомагає, але не є єдиним важливим фактором.
Для ергономічного розподілу тиску необхідно враховувати співвідношення між відстанню між кістками сидіння і кутом нахилу. Ергономічне велосипедне сідло повинно мати достатню контактну поверхню, але при цьому дозволяти стегнам вільно рухатися. Крім того, їзда на велосипеді не є статичною. На підйомах велосипедист інтуїтивно зсувається до носа сідла, щоб змістити центр ваги тіла вперед. При спуску з гори відбувається зворотне.
Компанія Ergon враховує ці фактори при розробці всіх своїх сідел. Існують спеціальні моделі для певних дисциплін, розраховані як на любителів, так і на професіоналів. У кожній моделі сідла є два варіанти ширини, щоб задовольнити потреби кожного велосипедиста в комфорті.
Чоловіче здоров'я
Команда розробників Ergon провела інтенсивне дослідження на тему чоловічого здоров'я. Вони виявили, що основною причиною скарг при їзді на велосипеді є сідло. Часто чоловіки відчувають занадто сильний тиск на область промежини, що призводить до болю, дискомфорту, оніміння та потенційно серйозних проблем зі здоров'ям у майбутньому. SR Allroad Core Men зменшує цей тиск завдяки дуже специфічному каналу розвантаження, а також кращому розподілу площі поверхні під кістковими структурами. Завдяки МРТ, КТ-аналізу, безлічі прототипів і тестуванню велосипедистів, ми також ергономічно адаптували наші сідла для шосейних велосипедів у точній відповідності з анатомією і потребами чоловіків.
Більше свободи руху
У порівнянні з жінками, чоловічий таз, як правило, менш гнучкий. Це означає, що чоловіки сидять на сідлі більш вертикально і більше розподіляють вагу на сідничні кістки. Тому перехідну зону між задньою частиною сідла і носом сідла можна зробити вузькою (Y-подібною). Це дає ногам більше простору для педалювання.
Відмінності чоловічого і жіночого тазу
На відміну від жіночої анатомії, чоловічі тазові кістки більш вузькі, а місце з'єднання двох сторін тазу спереду розташоване набагато вище. Це призводить до того, що у чоловіків більше тиск розподіляється на сідничні кістки, в той час як у жінок більш широка область сідничних кісток і лобкових кісток. При розробці сідла ми врахували це суттєве розходження між чоловічою і жіночою анатомією.
Правильний розмір
Форма і розмір сідла повинні відповідати ширині тазової кістки велосипедиста для максимального комфорту і задоволення. Тазова кістка має унікальну V-подібну форму, і сідло повинно забезпечувати велику поверхню зіткнення з тазовими кістками і задовольняти вимоги різних положень сидіння. Пропонуються сідла різної ширини, щоб корисна поверхня сідла відповідала унікальній відстані між кістками. Чим більше вперед і агресивніше сидить велосипедист, тим далі вперед кістки сідла стикаються з сідлом.
- Виробник: Ergon
- Призначення: Allroad/Gravel/Cyclocross, Road
- Стать: Чоловіча
- Основа: Нейлоновий композит
- Покриття: Мікрофібра
- Наповнювач: Ортопедична піна Comfort
- Рейки: CroMo
- Розмір: M/L (262 x 152 мм)
- Дистанція між сідельними кістками: 12-16 см
- Макс. вага райдера: 120 кг
- Бренд Ergon
- Сідла Ergon Ergon SR
- Для кого Чоловічі [Унісекс]












