Сідло Ergon Sr Allroad Core Pro Men - розмір S/M Stealth

Кур'єром по Києву Доставимо сьогодні Безкоштовно от 2500 грн
Новою поштою Відправимо сьогодні Безкоштовно от 2500 грн
Під час отримання товару, Оплата карткою у магазині, Карткою онлайн, Apple Pay, Google Pay, Безготівковий для фіз та юридичних осіб, Visa, Mastercard
Гарантія надається на строк від 14 днів до 5 років, залежно від товару. Обмін/повернення товару впродовж 14 днів.
Артикул: 440 630 10
Наявність: В наявності
від 620грн\міс
від 620грн\міс

Артикул: 440 630 10 id:(88774)
Сідло Ergon SR Allroad Core Pro Men
Ви ведете активний спосіб життя? Цінуєте комфорт під час тривалих велосипедних поїздок? Тоді ергономічне сідло Ergon SF Men Sport Gel – це те, що потрібно вашому велосипеду!
Наше нове фітнес-сідло гарантує, що ваше задоволення від їзди на велосипеді не буде затьмарене проблемами з сідлом. Ідеальний баланс між спортивністю та комфортом, SF Men Sport Gel рівномірно розподіляє тиск, що є додатковою перевагою під час тривалих поїздок.
Геніальний принцип роботи
Ергономічний сердечник сідла
Конструкція Ergon CORE HD® (з інноваційним матеріалом BASF Infinergy®) поглинає дорожні удари і значно знижує тиск на сідло. Ергономічний сердечник між корпусом сідла і піною сидіння забезпечує спортивне та міцне, але при цьому комфортне відчуття їзди на дорожньому велосипеді.
Інноваційний матеріал Infinergy®
Плавна їзда. Матеріал Infinergy® від BASF встановлює нові стандарти у галузі гасіння ударів і вібрацій на шосейних велосипедах. Як тільки тиск на сідло послаблюється, Ergon CORE HD®, що складається з тисяч частинок піни, миттєво повертається до своєї початкової форми — навіть при тривалому навантаженні! Провідні виробники бігового взуття також з успіхом використовують цю піну E-TPU по всьому світу.
Ідеальна форма
Інноваційний ергономічний сердечник для змішаного рельєфу. Ця унікальна конструкція сідла для шосейних велосипедів пропонує абсолютно нові відчуття від їзди: сенсаційно комфортні та спортивні навіть поза дорогами.
Повна амортизація
Ергономічний сердечник ефективно фільтрує вібрації і удари від дороги навіть при їзді на всій поверхні сидіння.
Ортопедична піна AirCell-Foam
Комфорт і довговічність. Наповнювач SR Allroad Core Men виконаний з ортопедичної піни AirCell. Вона особливо ергономічна для їзди на дорожньому велосипеді, але при цьому залишається надзвичайно міцною. Тиск на кісткові структури розподіляється набагато краще завдяки збільшенню сили відскоку, що сприяє розсіюванню вібрацій.
Корпус сідла з вуглецевого композита
Легка ефективність. Корпус SR Allroad Core Pro і SR Allroad Core Pro Carbon виготовлений з вуглецевого композита. Це робить сідло більш міцним, більш чутливим і довговічним, зберігаючи при цьому близько 10 грамів ваги.
Мінімізація дискомфорту в сідлі
При їзді на велосипеді велика частина ваги тіла припадає на невелику поверхню сідла. Якщо вага не розподіляється рівномірно на кісткові структури, то зайвий тиск розподіляється на чутливі ділянки м'яких тканин. Рельєфний канал допомагає, але не є єдиним важливим фактором.
Для ергономічного розподілу тиску необхідно враховувати співвідношення між відстанню між кістками сидіння і кутом нахилу. Ергономічне велосипедне сідло повинно мати достатню контактну поверхню, але при цьому дозволяти стегнам вільно рухатися. Крім того, їзда на велосипеді не є статичною. На підйомах велосипедист інтуїтивно пересувається до носу сідла, щоб змістити центр ваги тіла вперед. При спуску з гори відбувається зворотне.
Компанія Ergon враховує ці фактори при розробці всіх своїх сідел. Існують спеціальні моделі для певних дисциплін, розраховані як на любителів, так і на професіоналів. У кожній моделі сідла є два варіанти ширини, щоб задовольнити потреби кожного велосипедиста в комфорті.
Чоловіче здоров'я
Команда розробників Ergon провела інтенсивне дослідження на тему чоловічого здоров'я. Вони виявили, що основною причиною скарг при їзді на велосипеді є сідло. Часто чоловіки відчувають занадто сильний тиск на область промежини, що призводить до болю, дискомфорту, оніміння і потенційно більш серйозних проблем зі здоров'ям у майбутньому. SR Allroad Core Men зменшує цей тиск завдяки дуже специфічному каналу розвантаження, а також кращому розподілу площі поверхні під кістковими структурами. Завдяки МРТ, КТ-аналізу, численним прототипам і тестуванню велосипедистів, ми також ергономічно адаптували наші сідла для шосейних велосипедів у точній відповідності з анатомією і потребами чоловіків.
Більше свободи руху
У порівнянні з жінками, чоловічий таз, як правило, менш гнучкий. Це означає, що чоловіки сидять на сідлі більш вертикально і більше розподіляють вагу на сідничні кістки. Тому перехідна зона між задньою частиною сідла і носом сідла може бути вузькою (Y-подібною). Це дає ногам більше простору для педалювання.
Відмінності чоловічого і жіночого таза
На відміну від жіночої анатомії, чоловічі тазові кістки більш вузькі, а місце з'єднання двох сторін таза спереду розташоване набагато вище. Це призводить до того, що у чоловіків більше тиск розподіляється на сідничні кістки, тоді як у жінок більш широка область сідничних і лобкових кісток. При розробці сідла ми врахували цю суттєву різницю між чоловічою та жіночою анатомією.
Правильний розмір
Форма і розмір сідла повинні відповідати ширині тазової кістки велосипедиста для максимального комфорту і задоволення. Тазова кістка має унікальну V-подібну форму, і сідло повинно забезпечувати велику поверхню зіткнення з тазовими кістками і задовольняти вимоги різних положень сидіння. Пропонуються сідла різної ширини, щоб корисна поверхня сідла відповідала унікальній відстані між кістками. Чим далі вперед і агресивніше сидить велосипедист, тим далі вперед кістки сідла стикаються із сідлом.
- Виробник: Ergon
- Модель: SR Allroad Core Pro Men
- Призначення: Allroad/Gravel/Cyclocross, Road
- Розмір: S/M відстань між сидячою кісткою 9-12 см (довжина: 262 мм, ширина: 129 мм)
- Набивка: ортопедическая пена AirCell.
- Стать: чоловіча
- Бренд Ergon
- Сідла Ergon Ergon SR
- Для кого Чоловічі [Унісекс]








